Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

Dil To Pagal Hai 1997.......vizionare online

Posted by danny on 22:15




Rahul (Shahrukh Khan) este un dansator şi director al unei trupe de dans si muzica. El crede că Nisha (Karisma Kapoor), una dintre dansatoarele sale, este cel mai bun prieten al sau. Dar Nisha este in secret indragostita de el. Nisha se răneşte la picior şi Rahul are nevoie de o dansatoare noua. Penrtu a merge mai departe cu spectacolul si pentru a nu se opri din cautarea noii povesti „MAYA”acesta o angajeaza pe Pooja(Madhuri Dixit).Acestia simt o atractie unul fata de celalalt,dar continua sa-si nege sentimantele.Inainte spectacolului „Maya”Pooja isi reaminteste ca este logodita cu Ajay(Akshahy Kumar).Acesta isi face aparitia la una dintre ultimile repetitii dinaintea spectacolului si ii surprinde pe toti cu vestea ca e logodnicul Poojei dar mai ales pe Rahul.Din respect si din recunoastina pentru parintii lui Ajay ,cei ce au crescut-o de cand i-au fost ucisi parintii,Pooja incearca sa il evite cat mai mult pe Rahul.Povestea lor de dragoste dupa ei,se opreste in momentul aflarii logodnei.Inaintea spectacolului Rahul face o micaschimbare si spune ca finalul povestii Maya va fi exact ca cel din viata reala.Un sfarsit dureros si plin de lacrimi.Sa descoperim impreuna sfarsitul povestii. VIZIONARE PLACUTA!

16 commenti:

un film foarte frumos.Merita vazut

super de frumos acest film ....ati putea sa bagati filme mai noi si cu govinda sau ajay devgan va rog ..iubesc aceste filme

buna.. am vazut odata un film foarte frumos nu imi amintesc cum se numea dar stiu ca in film actrita se numea RUPA si rolul ei era de nevasta si amanta cu acelas barbat ..avea fata oparita de cand era copila...este vechi eu l-am vazut acum vreo 12 anii...daca va suna cunoscut va rog sa il postatii sau sa imi spuneti unde sa il caut ...multumesc

foarte frumos nota 10.....merita vazut...............admin cat mai multe filme plzzzzz......... nota 10 admin

anita 83 said >>>>>filmul se numeste //SWATHIAM SHI VAM SOMDARAM//E UN FILM FOARTE FRUMOS

nu mai lasati comentari proaste ca filmele nu merg lasati 10 minute sa incarce si dupa 10 minute daca filmul nu sa incarcat atunci lasati comentariu va multumim

danny probabil ai tu calculator de 2 lei sau net de aceias bani eu vad ft bn filmele si am si netu slab asa ca aptinete la comenatrii

mai orcine ai fi nam calculator de 2 lei cu doi lei nu poti aploada filmele asa daca mai lasi comentari proaste sar putea sati dau ignor si nu mai vezi niciun film controleazati pc cum la toti merg si la tine nu merge ai grija la urmatorul comentariu care il lasi ca nai sa mai vezi nici un film aici

Subtritarea nu e buna:/ Am exact filmul asta pe DVD pe Germana. Hahahaha totusi iubesc filmul asta cred ca lam vazut de 100 deori:D

subtitrarea este corecta si bine sincronizata la film ..! foarte frumos filmul...! ma impresionat profund...inca o data dragostea invinge !

anita 83 cat de cutrand ai sa ai filmul SWATHIAM SHI VAM SOMDARAM pe site ..! multumim !

vreau si eu sa spuneti unde pot gasi filmu culoarea dragostei cu fardeen kan va rog

Filmul acela este aici doar k nu este tot...pt k l-am vazut eu acum câteva zile ai m-am oficiat k nu era întreg....vă pup

daca esti atenta filmul este tot lam verifica fi atenta ca incepe cu sfarsitul

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site